Nya tider

Nu kommer de ske ett och annat gällande mitt bloggande. Har bestämt mig för att satsa på en bildblogg då jag fotograferar en hel del och med mycke coaching (eftersom de va ett tag jag blogga) från Sara (http://diamondsdancing.tumblr.com/) grym tjej för övring så läs om denna vackra varelses vardag, tankar och funderingar kring allt från livet till mode. Så steg för steg kommer detta att bli hur bra som helst. Grym taggad är jag också...vilket underlättar en del om man säger så. Men rom byggdes inte på en dag så ha tålamod.
 
Ska kanske säga de att allt kommer inte bara handla om bilder utan det (tids nog) kommer bli en del skrivande om mitt liv med obotlig cancer med allt som kommmer på köpet. Stay tuned!  
 
 
Här kommer även ett smakprov på mina bilder. 
 


Take care 
Allmänt, Bilder, Cancer, Lukas photography | Lukas photography | |
Upp