Here we go again.

Till och börja med så vill jag tacka DIG att du ägnar lite av din dyrbara tid till att läsa om vad som föregår innanför mitt pannben. Så tack!

Any whore, back to business!    
Själva grundtanken bakom att ja skulle börja blogga igen va väl för att jag precis har gjort en relativt stor geografisk förflyttning och istället för att ja ska behöva ringa 254 samtal om dagen för att berätta vad jag gör,mår osv så kan jag skriva de här, lätt och smidigt. Dessutom så slipper jag tjata om de på andra ställen som tex facebook, its a win win situation. Men nu när jag tänker efter så kommer det nog bli väldigt blandat innehåll. Allt ifrån flytten (hur, var och varför) till massa underbar musik, tankar, värderingar och kanske en och annan rad om vänner och familj, time will tell!
KOMMENTERA GÄRNA!  Så jag har iallafall ett litet hum om vilka de är som läser..OM det är någon som läser.
Sen om jag ska vara helt ärlig så kommer ja inte på något mer vettigt att skriva här och nu förutom att
Det regnar iallafall inte.
Allmänt | |
#1 - - SnyggIda:

SCORE!

Svar: SCORE INDEED! Just like a vargar!
Lukas Örtblad

#2 - - Invalido:

Awesome!!

Svar: Tack som fan på dig! :D
Lukas Örtblad

#3 - - Kiddo:

Grymt! :D

Svar: Thanks kiddo!
Lukas Örtblad

#4 - - Storasyster :):

Kommer hålla koll på dig lillebror ;)

Svar: Haha, de hoppas ja!
Lukas Örtblad

#5 - - Annabanana:

håhå, jag kommer nog allt kika in här med jämna mellanrum!!!

Svar: woho! fan va roligt!
Lukas Örtblad

Upp