Nu då?

Mjo. Nu var det ett tag sen igen ja skrev något så känner att det är dags att ordbajsa lite. Kruxet är att det finns så mycke att säga men orden räcker liksom inte till. 
En tanke var att tilldela ett inlägg till tjejerna på avd men än så länge så är det bara tankar, vet liksom inte hur ja ska uttrycka mig på ett vettigt sätt men de kommer väl. Sen om min sommar med familjen som har varit uppe i omgångar men igen, orden finns inte. Och någon fotografering har det inte heller blivit, letar fortfarande efter hårddisken. Jag är just nu nere i södra sverige för att besöka familj och vänner..är redab inne på 3veckan..helvete vad tiden går! Har drygt två veckor kvar men det är mycke som ska hinnas med och visst finns det tid men samtidigt så lite...it's fucked up I know!  Men jag har iallafall hunnit med att träffa gamla klasskamrater från högst, jäklar vad mycket som kan hända på 10 år. Väldigt trevligt var det iallafall.  Och hemlängtan har man nå så gud förbannat...brukar inte ha de men denna gången är de annorlunda men jag kan inte sätta fingret på vad! Igen, 7011 tankar som bara snurrar i 200 blås vilket gör gör att man är glad,ledsen, arg, trött och lycklig samtidigt. Men det ordnar säkert upp sig när man kommer hem till vardagen igen. Nu gäller det att fokusera på det som händer här och nu...vilket är en del. Såatte...men jag har lärt mig vilka som är värda att göra det där lilla extra för och vilka man ska ge fan i, det är positivt. 
 
Take care 
Allmänt | |
Upp